بایگانی نوشته‌ها


آموزش فعال سازی قابلیت ضد باج افزار در ویندوز 10

آموزش فعال سازی قابلیت ضد باج افزار در ویندوز 10

یکی از قابلیت‌های امنیتی در ویندوز 10، قابلیت ضد باج افزار است که با عنوان Ransomware Protection شناخته می‌شود. این قابلیت کاربردی به صورت پیش فرض در ویندوز 10 فعال نیست اما فعال سازی آن ساده است. آموزش فعال کردن قابلیت Ransomware Protection در ویندوز 10 را در ادامه می‌بینیم.

فعال کردن Hibernate در ویندوز 10

فعال کردن Hibernate در ویندوز 10

حالت Hibernate در ویندوز 10 از ویژگی‌های بسیار کاربردی این سیستم عامل است که مخصوصاً در لپ تاپ‌ها مفید واقع می‌شود، چرا که با استفاده از این حالت به جای حالت Sleep، می‌توانید بدون خاموش کردن کامل لپ تاپ شارژدهی باتری را طولانی‌تر کنید و در عین حال، کارهایتان را به صورت فعال در سیستم عامل نگه دارید.

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

ویندوز 10 که جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت به حساب میاید و به زودی به صورت رسمی به بازار ارائه میشود دارای ویژگی های بسیاری است و امکانات بسیاری به آن اضافه شده است. در کنار امکانات بسیار بعضی از امکانات قبلی در ویندوز های پیشین از دست رفته اند، یکی از این امکانات قابلیت غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک در ویندوز 10 میباشد که دیگر مانند دیگر ویندوز ها نمیتوانید از بخش مربوطه آن را غیرفعال کنید. ضرورت این امر در کشور ما از آن جهت است که اکثر اینترنت های کاربران دارای حجم های محدود میباشد و ممکن است حجم اینترنت شما با آپدیت های اتوماتیک ویندوز به اتمام برسد.

درباره‌ی وبلاگ خرید‌آنلاین
خرید‌آنلاین اطلاعات تخصصی مرتبط با حوزه تکنولوژی، اخبار و رویدادهای مربوط به وب‌سایت خرید‌آنلاین، را برای شما می‌نویسد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...