خرید اپل آیدی کارتی | کارت اپل آیدی

اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر کسی پیش بیاید این است که اصلا اپل آیدی کارتی چیست؟! جالب است بدانید که کارت اپل آیدی نه فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشور های دیگری که تحت تحریم آمریکا هستند به فروش میرسد.
اپل آیدی کارتی چیست؟

اپل آیدی کارتی همان اپل آیدی معمولی است که با مشخصات پیش فرض ساخته شده و روی کارت چاپ میشود. پس از قرار گیری لایه امنیتی به نام اسکرچ، وارد بازار میشود. این اپل آیدی ها گاها پک یا بسته بندی هایی نیز به همراه دارند تا از نظر زیبایی بتوانند در ویترین مغازه ها خودی نشان دهند.

امنیت کارت اپل آیدی

سوال بسیار مهمی که اینجا مطرح میشود این است که آیا کارت های اپل آیدی امنیت دارند؟ در این بخش پاسخ خود را خواهید گرفت هر اپل آیدی دارای مشخصات امنیتی و هویتی است. یک ایمیل به عنوان اپل آیدی، یک رمز عبور که باید بیش از هشت حرف و شامل حروف کوچک و بزرگ و کاراکتر های خاص باشد، سه سوال امنیتی و سه پاسخ امنیتی، یک ایمیل نجات که انتخابی است و میتواند موقع ساخت اپل آیدی وجود نداشته باشد، تاریخ تولد و نام و نام خانوادگی و آدرس معتبر آمریکا. تمام این اطلاعات قابل تغییر است. یعنی پس از خرید کارت شما میتوانید بدون استفاده از VPN اقدام به تغییر ایمیل ( اپل آیدی )، رمز عبور، سوالات امنیتی و پاسخ ها و البته آدرس و هر چیز دیگری نمایید. پس از تغییر این اطلاعات هیچ کس دسترسی به اپل آیدی شما نخواهد داشت. به همین سادگی. آموزش تغییر اطلاعات امنیتی، تغییر رمز عبور و سوالات امنیتی، تغییر ایمیل اپل آیدی و اضافه کردن ایمیل نجات در وب سایت ما موجود است. در صورت انجام این مهم، اپل آیدی شما امن خواهد بود.


سوالات متداول خرید اپل آیدی کارتی – کارت اپل آیدی

سوال : ساخت اپل آیدی روی Gmail یا Yahoo بهتر است یا ساخت اپل آیدی روی سرور های شخصی؟
پاسخ : برای اپل تفاوتی ندارد که چه ایمیلی روی چه دامنه ای برای ساخت اپل آیدی استفاده شود. خرید کارت اپل آیدی به این دلیل است که ساخت اپل آیدی کار مشکلی است، اما پس از خرید کارت ، مشتری میتواند تمام اطلاعات آن را تغییر دهد و آن را روی Gmail یا Yahoo mail خودش ست کند. در مجموع، اپل آیدی روی سرور شخصی دارای مزیت دسترسی راحت تر به ایمیل پشتیبان است.
سوال : آیا اپل آیدی را پس از خرید روی آی کلود ست کنیم؟
پاسخ : ست کردن اپل آیدی روی آیکلود اشکالی ندارد به شرط آنکه فقط خود شما به اطلاعات امنیتی آن دسترسی داشته باشید. پس نتیجه اینکه پس از خرید کارت اپل آیدی حتما تمام اطلاعات امنیتی و هویتی آن را تغییر دهید سپس روی آی کلود ست کنید. ضمنا اگر قبلا روی آیکلود ست کرده اید، قبل از تغییر ایمیل اپل آیدی، حتما ابتدا آن را از روی آی کلود بردارید. در غیر این صورت گوشی شما قفل خواهد شد.
سوال : آیا کارت اپل آیدی با اپل آیدی معمولی تفاوتی دارد؟
پاسخ : کارت اپل آیدی همان اپل آیدی معمولی است که روی کارت چاپ شده است.