آموزش رفع ارور 34608 در هنگام ورود به آيکلود

در هنگام ورود کردن به آيکلود توسط اپل آيدي، گاهي ممکن است اين ايراد نمود پيدا کند. با ما همراه باشيد تا روش برطرف کردن اين اشکال و دليل آن را بدانيد.

هنگامي که اپل آيدي را وارد ميکنيد از شما پسورد پرسيده ميشود. پس از از ورود به مرحله ي بعدي مشخص ميشود که اپل آيدي درست است چرا که اگر آيدي و پسورد درست نباشد، با اخطار اپل مواجه خواهيد شد که به شما تذکر ميدهد که اپل آيدي و يا پسورد را صحيح وارد نماييد.

بعد از ورود به مرحله بعد و پاسخ به سوال امنيتي ممکن است با ارور 34608 مواجه شويد

اين ارور به معناي اين است که اپل از طريق اينترنت نتوانسته است هويت ارسالي شما را تاييد نمايد

دليل اين عدم تاييد نيز اينترنت شما و يا آپديت نبودن گوشي شماست

در مرحله ي اول به شما پيشنهاد ميکنيم که با استفاده از اينترنت دستگاه هاي ديگر به آيکلود وارد شويد. مثلا از طريق گوشي ديگرتان هات اسپات نماييد و با اينترنت خط هاي مختلف ايرانسل و يا همراه اول و يا رايتل اين موضوع را امتحان نماييد و يا اينکه به اينترنت adsl  متصل شويد.

 اگر اين کار هم پاسخ نداد از پروکسي استفاده نماييد تا آي پي شما تغيير پيدا کند و اپل متوجه ورود شما به اپل آيدي در ايران نشود. اما گاهي ممکن است با انجام اين کارها هم مشکل برطرف نگردد. در اين مواقع به احتمال زياد بايد به آپديت گوشي خود بپردازيد.

که بايد داخل ستينگ برويد و داخل جنرال قسمت آپديت هاي نرم افزار، روي آپديت جديد لمس نماييد تا گوشي شما به آخرين ورژن ios آپديت شود.

پس از انجام اين کارها اگر باز هم مشکل ورود به آيکلود را داشتيد، ديگر مطمن باشيد که تنظيمات شبکه گوشي شما به هم ريخته است. براي رفع اين مشکل بايد تنظيمات شبکه را به حالت اوليه برگردانيد.

براي اين کار ابتدا گوشي خود را در حالت airplane  قرار دهيدو بعد قسمت تنظيمات برويد

و وارد قسمت جنرال بشويد و قسمت بازنشاني را انتخاب نماييد. با انتخاب گزينه ي بازنشاني عمومي، تنظيمات شبکه ي شما به حالت اوليه بازخواهد گشت و مشکل شما برطرف خواهد شد.